kajzas

Hjälpen kom snabbare än väntat

Av Kajza Gottfridsson - 2014-08-08 12:58

Hej på er!

Jag vet inte om jag förklarar detta i något tidigare inlägg men jag berättar iallafall det igen isåfall.

Min häst Joppe är ingen problemhäst men han är inte direkt utbildad.
Han tar knappt skänkarna och det ända han kan är typ att skritta trava och galoppera på volt.

Så idag har han åkt iväg till en av mina tränare som rider in hästar.
Han kommer vara borta i 1-2 månader tyvärr och det innebär att jag inte kommer kunna rida varje dag. Kommer åka dit ca:1 gång i veckan o rida lite. Bloggningen kommer därför bli sämre troligtvis. Men på fredag ska jag åka iväg och träna med Joppe så det kommer iallafall ett inlägg nästa vecka.

Är såklart jätte glad över att jag fick hjälp så fort med Joppe men ändå ville jag ju rida så mycket som möjligt innan skolan börja igen.

Jaja vi hörs längre fram:)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards