kajzas

Bra dag med massa bilder

Av Kajza Gottfridsson - 2014-08-15 10:01

Godmorgon:)

Igår spenderade jag dagen med min familj i Eskilstuna. Vi började med att luncha på burger king och drog sedan vidare till djurparken som finns där. När vi kom fram så mötte vi upp min faster kusin och en kompis:) så vi gick och tittade på djuren i ett par timmar och sedan gick vi till ett litet tivoli dom hade. Det var ju inte så många saker Lukas och jah kunde åka men det fanns ett litet fritt fall och typ någon slags snurr sak:')
Innan vi åkte hem stammade vi på pizza hut och åt. Underbart! Första gången jah åt där faktiskt.

Idag ska jag åka och träna med Joppe med, min prins har ju varor borta i en vecka nu och jag saknar honom som bara den. Ska eventuellt åka till Emelie lite senare med:)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards