kajzas

Hur slutade dagen egentligen?

Av Kajza Gottfridsson - 2014-08-16 08:47

Godmorgon! Hade ingen tid till att blogga mer igår. Jag åkte iallafall och tränade med Joppe runt 14:00. Är så bra att jag får privatträningar nu, man lär sig liksom mycket mer. Han var helt underbar! Han skötte sig bra ich gjorde precis som jag ville. Tränaren sa att om vi fortsätter jobba bra med honom kan han bli en riktigt fin tävlingshäst för framtiden. Det är ju klart att det vore roligt att tävla med honom. Älskar ju att tävla, närma har pirret i magen och klarar banan perfekt. Man känner sig så stolt och glad efter. Men vi får se i framtiden. Kanske dyker det upp en till häst i mitt ungdom? Kanske hittar en annan tävlingskompis. Vem vet?
Men träningen gick super bra och nästa fredag ska jag åka och få en till privatlektion. När vi var klara med träningen och allt så åkte vi ner till vulkanmarken. Jag träffade Emelie och vi gick tillsammans lite:)
Sen drog vi och hade en liten picknick på våran gammla skola:')
Haha det var mysigt! På kvällen åkte vi tillbaka till marknaden för dom hade öppet till 21:00 och då mötte vi upp Abbas, så gick vi en promenad o pratade lite och så:)
En bra dag helt enkelt!!
Idag ska jag ta en promenad med de små och kolla klart på en serie.
Men ni får ha det så bra så hörs vi!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards